Lättläst

PEAK är ett projekt för ungdomar som bor i Arlöv och Åkarp. Vårt syfte att hjälpa dig som vill studera, söker jobb, vill få information och behöver råd och stöd. Välkommen till oss!

Du kan kontakta PEAK på olika sätt.
Du kan besöka oss, ringa, skicka brev eller e-post.

Du besöker oss på:
Hantverkaregatan 16 i Arlöv.

Du ringer oss på telefonnummer:
040-625 69 69

Du skriver brev till:
Burlövs kommun  
Box 53
232 21 Arlöv

Du skickar e-post till
:
peak@burlov.se